Hidraulikaolajos masszázs edzés után!

Sok mindent gondoltam magamról, de azt nem, hogy valaha a testépítés és az autók lesznek a hobbijaim. Illetve a testépítés aligha a hobbim, mivel személyi edzőként dolgozom főállásban. Gimnázium után kezdett el először érdekelni az egészséges életmód s a testedzés. Nehéz volt, hogy ezt hogyan és hol is kezdhetném el, de úgy döntöttem, hogy a közepébe vágok, először magamon kigyakorlom a mesterséget, ellesve minden hasznos információt az idősebb tapasztaltabb generációtól és minden erőmmel azon lenni, hogy ezt úgy tudjam mindennapi rutinná tenni a magam számára, hogy később ezt hitelesen tovább is tudjam adni, valamint hozzám segítségért forduló embereknek a lehető legjobb, leghasznosabb módon segíteni. – Ekkor az autók még nem voltak a hobbim, de volt egy Peugeot 405 X4 kocsim, amit nagyon szerettem és nagyon szerettem kipofozni, figyeltem, hogy mindig szépen karban legyen tartva és jól működjön, hogy addig használhassam, ameddig csak jól esik.

Szóval visszatérve a testépítésre, 3 évet szántam arra, hogy formába hozzam magam és a szakmát kitanuljam, amennyire csak lehet. Még további 2 évet dolgoztam egy teremben felügyelő edzőként, aki nem személyes órákat tart, csak segít a vendégeken, ha valamit nem tudnak rendeltetésszerűen használni, esetleg valami veszélyesebb mutatványra készülnek és nincs segítségük, stb. Egy szóval ott voltam és figyeltem az emberekre. Majd az itt eltöltött évek után éreztem úgy, hogy ott az ideje, hogy most már én is elkezdjek vendéglistát kiépíteni és én is belevágjak a szakmába. Első körben természetesen a közeli barátaimat, ismerőseimet próbáltam elcsábítani és mondtam nekik, hogy ha szeretnének formába kerülni és egészségesen éli, nagyon szívesen segítek nekik. Sokáig nem is kértem el tőlük pénzt, ők maguk ajánlottak fel egy kis tiszteletdíjat. A kört úgy tudtam bővíteni, hogy megkértem a vendégeimet, hogy terjesszék a híremet az ő ismeretségi köreikben, akik közül, ha jött bárki, akkor ugyan ez volt a kérésem és így, mivel úgy tűnik, hogy tetszett nekik a munkám és sikerélményt, valamint fejlődést nyújtott, egészen hamar, egészen szép vendégkört sikerült kialakítani. Később ez csak bővült, a teremben ahol kezdtem, mint magánzó a munkát leszerződtetett és hivatalos edzőjévé váltam.

Egyre jobban ment a munkám, és én is egyre jobban szerettem. Mivel aránylag messziről jártam be így kénytelen voltam mindig autózni. Szerencsére a parkolást sikerült mindig ingyenesen megoldanom és a benzinköltség is hosszútávon olcsóbb volt, mint a tömegközlekedési bérlet. Sőt, jóval gyorsabban is tudtam közlekedni, így ez pláne az autózás mellett szólt. Az egyik napon egy valamennyire új vendégem bejött és az edzés közepette nagy elánnal kezdte el mesélni, hogy idefele jövet kint a terem előtt látott egy Peugeot 405 X4 tipusú autót. Kiderült a beszélgetésből, hogy nagy Peugeot rajongó, sőt mi több, neki is van egy pont ugyan ilyen gépe, csak egy évvel fiatalabb, mint az enyém. Ódákat kezdett el zengeni az autómról anélkül, hogy tudta volnia, kié is az. Gondoltam magamban, hogy hagyom még egy kicsit, had bontakozzon ki jobban és érje nagy meglepetésként a tény, hogy az enyém az autó. Nem mellesleg örültem, hogy van valaki, aki ennyire ért hozzájuk és még nálam is nagyobb szerelmese ennek a szériának, mivel az utóbbi hetekben problémám akadt a hidraulikával azon belül is a hidraulika olajjal.

Miután kiáradozta magát a vendégem a legmegfelelőbb pillanatot kivárva beszúrtam, hogy valójában én vagyok ennek az autónak a tulajdonosa. Hát ne tudjátok meg, mennyire ledöbbent. Mint ha azt mondtam volna neki, hogy én vagyok a pápa. Szóval örömujjongás és hitetlenkedés volt az elkövetkezendő 5 percben, majd miután megnyugodott, rátértünk a lényegre. Az autó részleteinek kibeszélésére. Mindent, amit csak lehetett kiveséztünk és jó alaposan átbeszéltünk. Majd előálltam a hidraulika olaj problémámmal és reménykedtem benne, hátha tud megoldást a problémámra.
El sem hittem, de gyakorlatilag rögtön rávágta, hogy: „Total LHM Plus”! Rögtön vissza is kérdeztem, nem értettem, hogy mit is mond valójában. Ő erre még egyszer mondta: „Total LHM Plus”! Abból is az 1 literes kiszerelés.

Ekkor már kezdtem rájönni, hogy ő bizony egy speciális hidraulikaolajról beszél, amit kifejezetten az ilyen típusú autókhoz ajánlanak. Mondta, hogy nézzek utána, erre esküszik a legjobban. Ez egy zöld színű, ásványi hidraulikus folyadék, amely az autó központi hidraulikus rendszerénél alkalmazható. Ez megoldás a szervokormány, és fékrendszer központi problémáira is. Ahogy vége lett az edzésnek le is ellenőriztem, hogy hogyan is tudnék ehhez a legkönnyebben hozzájutni és meg is találtam a legkönnyebb megoldást , ráadásul az egész online ment.

Azonnal meg is rendeltem és amint megjött ki is próbáltam. És valóban ez kellett. Sokkal, de sokkal jobb hatással volt az autóm hidraulikus rendszerére, mint azelőtt bármi. És alig vártam a következő edzést, hogy elújságolhassam, hogy milyen jó tippet kaptam ahhoz, hogy a drága kis autóm szavatosságát hosszabb ideig megőrizhessem.